dilluns, 14 d’abril del 2014

Mocador estil donut

Finalment les vacances de Setmana Santa han arribat! Uf! Com s'han fet esperar... Ara a gaudir-les al màxim i a carregar piles per encarar l'últim trimestre, que passarà volant! :)

Avui us ensenyo un mocador que vaig cosir per portar els dies de mig temps. Bé, jo sigui l'estació que sigui sempre en porto ja que em declaro fan incondicional dels mocadors. La tela escollida és de l'Anna Maria Horner comprada al Tela Marinera. Ara ja estic pensant quines teles puc escollir per fer un mocador més estiuenc.





Espero que tingueu una molt bona Setmana Santa. Per cert, el divendres us convido a pujar a Sant Hilari a veure el Via Crucis Vivent, si  mai l'heu vist val molt i molt la pena!

Una abraçada! 

3 comentaris:

  1. Elsa, una monadaaaaa. Molt útil i molt xulo !!!
    Cristina

    ResponElimina
  2. Maco maco!! Per anar ben xula als vespres que encara fa un airet!!
    Per cert, t'he deixat un premi al meu blog avui, ets lliure d'agafar-lo si et fa ilu!!
    Petonets!!

    ResponElimina