dilluns, 28 d’abril del 2014

La bossa de l'Eli

Com ha anat el cap de setmana? De ben segur, que algú ha anat al Handmade Festival de Barcelona, està bé? Jo aquest any me l'he perdut però espero que el pròxim any hi pugui anar perquè la veritat, tenia molt bona pinta.

Avui us ensenyo una bossa que em va encarregar una amiga per portar el tupper del dinar a l'escola. Com que normalment n'hi porta dos, em va demanar si la bossa podia ser una mica més gran que la meva. I voilà! Aquest és el resultat. A ella li va agradar molt! Espero que ja l'hagi estrenada! ;)
 



 


Que tingueu un bon inici de setmana i qui faci pont, a gaudir-lo! 

Elsa

4 comentaris:

  1. Elsa, és preciós! m'agrada molt la combinació de les teles!! les teles de fulles m'encanten! segur que a la teva amiga li encanta!

    ResponElimina
  2. Quina monadaaaa!! Segur que has triomfat!!

    ResponElimina
  3. eLLLLLSSSSAAAA! M,'ENCANNNNNTAAAA!!! quina combinació de teles més preciosa! una abraçada bonica

    ResponElimina
  4. Oooooh!! M'encanta la combinació, quines robes més maques!!!

    ResponElimina