dijous, 24 d’abril del 2014

Funda d'ordinador

Bon dia!

Com va la ressaca de Sant Jordi? Moltes roses i llibres? Els meus llibres de moment no han arribat, me'ls porta el senyor Amazon, hihi. 

No penseu que Sant Jordi hauria de ser un dia festiu? Potser així, per la tarda no s'acumularia tanta gent passejant i mirant llibres pels carrers. La Rambla de Girona a partir de les 18h sempre es converteix en un riu a vessar de gent, això sí, sempre t'acabes trobant a gent coneguda, no us passa? Però de fet, si no hi hagués tanta i tanta gent, ja es perdria part de l'essència d'aquest gran dia.

Bé, avui us ensenyo una funda d'ordinador portàtil que em va demanar una bona amiga de Granollers que ara viu a Girona :) Ara l'ordinador està ben protegit i fa molt de goig quan va amunt i avall. La meva amiga va quedar molt satisfeta.




Va que ja som dijous, això ja està! 
Espero que tingueu un molt bon cap de setmana!!! ^^

Elsa

3 comentaris:

  1. Una funda maquíssima i molt útil
    Una abraçada guapa

    ResponElimina
  2. M'encanten les robes d'aquesta funda!!

    ResponElimina
  3. Molt maca Elsa !!! La veritat és que quan veig les teles combinades m'encanten, però quan ho haig de fer jo em costa horrors ; )
    Cristina

    ResponElimina