divendres, 15 de novembre del 2013

GUAAAAUUUU dos premis!

Ostres! Durant aquestes dues setmanes he rebut dos premis!!! Gràcies noies per concedir-me'ls. :-) Quina il·lusió! Veure que hi ha gent que et segueix i que dedica un petit temps en llegir-te, i a sobre, a donar-te un premi pel treball que fem al Blog,, això ja és genial! GRÀCIES! 
El primer premi va ser el "Lovely Blog Award" i me'l va concedir la Txell de a good teacher never stops learning i el segon és el de "Liebster Award", el qual prové de les germanes de patchmanetes. Gràcies noies!



Com que n'he rebut dos, escolliré l'últim, el de "Liebster Award" per fer tots els passos i concedir els premis als 11 Blogs que tenen pocs seguidors i per fer-los conèixer.

Però abans he de seguir uns passos: 


  • Anomenar i agrair el premi a la persona o blog.
  • Contestar a les 11 preguntes que m'han formulat.
  • Concedir el premi a 11 blogs que m'agradin i que tinguin menys de 100 seguidors.
  • Formular 11 preguntes.
  • Visitar els blogs que han estat premiats juntament amb el meu.
  • Informar als bloggers del premi concedit.

I aquí van les preguntes contestades:


  • Vas pensar en altres noms pel blog abans de decidir el que té? No! Un dia em van dir que era una mica Llepafils...i vaig pensar, ahá! Ho han ben encertat, a més en els dos sentits de la paraula..Així doncs, vaig pensar si algun dia tens un blog...ja tens nom!
  • Has passat alguna nit en vetlla per estar treballant en el blog? De moment no, però porto poc temps treballant al Blog...diuen que sempre hi ha un primer cop, ja veurem.
  • Quines coses positives obtens del teu blog? Un feed-back molt positiu per part de la gent, no només de la gent que m’envolta sinó de tot arreu! I això m’encanta!
  • Si preguntés a algú que et coneix, quina virtut em diria que tens? Molta paciència i normalment, veig el got mig ple en comptes de mig buit.
  • I quin defecte? Despistada i una mica, desordenada...hi ha gent que pensa que sóc MOLT desordenada i MOLT despistada...però tot és relatiu, no?
  • Quines aficions tens en la teva vida offline? Uf! Forces aficions, però les que dedico més temps són: a la companyia de teatre on actuo, el Pàdel, fer excursions a la muntanya i viatjar. Aquestes són les principals aficions actuals.   
  • Què et fa riure? Moltes coses! Però és irresistible no riure quan la meva neboda de 4 mesos em somriu.  
  • I plorar? Heu plorat mai d’emoció? Jo algunes vegades, i és, inexplicable.
  • Quin és el teu animal preferit? El que tinc a casa. I la Bufa, la meva gossa, :-P  
  • Una cosa que et va marcar en la infantesa:  Quan tenia 6 anys, la veïna que vivia a la casa del costat, em va robar un bolso de joguina. Quan vaig tornar a casa sense bolso i ho vaig explicar plorant, en Tobby, el gos que teníem, va tornar amb el bolso a la boca. Impressionant! Li va agafar i me’l va tornar. La meva família i jo ens vam quedar amb la boca oberta! Ja ho diuen que el millor amic de l’home és el gos...
  • Un consell per algú que comença? Personalment, tan sols fa tres mesos que he començat i de moment em dedico a ser constant amb el Blog. Cada setmana com a mínim una entrada o dos. Navegar per altres Blogs, comentar als demés, fer-te seguidor, etc. Vaja, ser activa i aprofitar tot el que t’aporta aquesta plataforma tan gran!
I els blogs premiats són:


Tots els blogs premiats són persones que m'inspiren per continuar creant nous projectes amb moltes ganes! Visiteu els seus blogs són molt interessants, amb moltes idees creatives. Tots desprenen molt d'esforç, treball i il·lusió! 

I les preguntes:

1. Per què vas decidir fer un Blog?
2. Vas pensar en altres noms pel blog abans de decidir el que té?
3. Quant temps hi dediques al Blog?
4. A què dediques el teu temps lliure?
5. Estàs enganxada alguna sèrie?
6. El dia de Nadal...
7. Què et fa riure?
8. i plorar?
9. Què et molesta?
10. Una mania teva...
11. Un consell per algú que comença?

I ara a seguir la cadena de premis! 

Una abraçada!

3 comentaris:

  1. La feina ben feta sempre té recompensa! Enhorabona!

    ResponElimina
  2. Gràcies Llepafils per pensar en mi! És divertit veure que llegeixes blogs de gent que alhora et llegeix a tu!

    http://deiaies.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  3. Enhorabona Elsa!!! i moltes gràcies per pensar en mi! Seguirem ordint la trama ;) uns amb fil i agulla d'altres amb paraules!

    ResponElimina